25.07.20070 likes
maar in kletsdorp wonen juist goeden vrienden die elkaar helpen en die respect voor een ander heeft dus buurman draai eens bij of we laten iemand langs komen voor heropvoeding
groeten opa visser
groeten opa visser
Advertise here!! |
25.07.20070 likes maar in kletsdorp wonen juist goeden vrienden die elkaar helpen en die respect voor een ander heeft dus buurman draai eens bij of we laten iemand langs komen voor heropvoeding
groeten opa visser |
25.07.20070 likes de boze buurman moet her opvoed worden (niet dat veel zal helpen)
hij is noet goed opgevoed tja dan heb je dat he |
25.07.20070 likes we kunnen het proberen wie weet hebben we geluk
opa visser |
25.07.20070 likes zo kleindochter wilma het is ons gelukt samen met de wijkagent een burgemeester gevonden en die bereid is onze straat te leiden namelijk Geer |
26.07.20070 likes ![]() ![]() |
Advertise here!! |
26.07.20070 likes
Mams: Wonderfull,Bonneke & Twinky
Paps: Heliber, Hunterleo & denre Kids: Laura,Mrammetje,Vrouwtje_47,Rick, Wilmaa & destiny Schoonzoon: Nilis Tante:Shirley & Dreamgirl & Doornroosje & Baby44 Oom:Elvis nicht:Korin & Anais71 Neef: MGoofy & Boerharms opa: krummel & Visser oma: Flair Suikeroom:plofff De boze buurman: ZUURKOOLmetWorst Dorpsgek van kletsen.com: Topdrop Wijkagenten: Geminus Burgemeester : Geer De kletsen.com dieren ![]() kip: kip32 |
26.07.20070 likes welkom burgemeester geer en wat van regels zijn er opgesteld in kletsen stad
groeten opa visser |
26.07.20070 likes jha die wil ik ook wel weten hoor
ik had trouwens nooit gedacht dat we een burgemeester zouden vinden met zo iemand als boze buurman in het dorp |
26.07.20070 likes hebben geminus en ik ook niet over gehad zal mij benieuwen hoe de burgemeester het oplost
opa visser |
26.07.20070 likes jha idd wil ik ook wel weten |