|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten beste fam. klets,
wij hebben uw tip goed ontvangen. boze buurman had vandaag wel een zeer rare pet op zijn hoofd. deze pet bestaat uit 2 delen ter grootte van een halve kokosnoot met afwerking in kant, met 2 loshangende strips en metalen sluitingen die erg onhandig zijn in gebruik. volgens ons heeft deze dubbele pet verband met het verloren wasgoed   met hoogachting,
gem & inus |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja daar zit ik dan met goede gedrag
had het wel heel netjes opgehangen zodat niemand het kon zien hangen...
maar gen & inus worden nog wel stappen ondernomen tegen de boze buur want ik laat het er niet bij zitten.
groeten de buuf |
Anonymous Undefined 65739 berichten Luca,
wij komen vanavond nog bij u langs om koffie te drinken en notitie te maken van uw klacht. de correctionele rechtbank van kletsland zal verder oordelen of de buurman al dan niet aangehouden dient te worden geweest zijn.
steeds tot uw dienst,
inus  (p.s. gem is naar de lingeriewinkel want die wou ook zo'n dubbele pet) |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahahahahahah lekkere vent |
Anonymous Undefined 65739 berichten inus kan jij eens niet een keertje je manieren houden als ik weg ben  sorry gem
|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ga een klacht indienen,bij de wijk agenten.
Iemand heeft een heleboel oude vodden in mijn tuin gegooid.
Ik dacht dat er ook een dubbele iglo bijzat,maar een kennis van mij,vertelde dat het een B.H.is.......is maat dubbel E.
Ook zitten er dingen bij die ik niet ken,een breed lapje voor en een veter van achter.
Ik wil dat wordt uitgezocht van wie die rotzooi is,en waarom het in mijn tuin is gegooid....precies tussen mijn lupine's.....die zijn nu afgebroken.....
De Boze Buurman.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten haha dan heb ik nog een volgende tip voor wijkagen wat deden rick en mram vannacht ze waren nog om 3.30 wakker en chaten op de chat
opa visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve wilma,
Zal je goed voor jezelf zorgen en op jezelf passen als papa en mama met vakantie zijn???
En vergeet niet je tanden te poetsen hahahah
Dikke kusss en knuff mams
En voor alle chatters dikke kusss en knufff ook |
Anonymous Undefined 65739 berichten goede kletsavond medeburgers,
wij maken er u graag op attent dat deze 2 zaken geen verband kunnen hebben. het is mogelijk dat rick en mram een voorbereiding planden op de chatsite teneinde de buurman voor een verdongen feit te stellen, maar dit laten wij over aan de daarvoor bevoegde instellingen.
mvg,
gem
maar wij hebben die beha daar toch gaan leggen en daarbij de lupine's platgetrapt?  - ga je nu eindelijk eens nadenken voordat je iets zegt inus?
|
|