08.07.20070 likes
heeye goedenmorgen allemaal
Er is nog wat gebeurd tijdens mij afwezigheid ?
Nou ik hoor het wel weer
Liefs wilmaa
Er is nog wat gebeurd tijdens mij afwezigheid ?
Nou ik hoor het wel weer
Liefs wilmaa
Advertise here!! |
08.07.20070 likes heeye goedenmorgen allemaal
Er is nog wat gebeurd tijdens mij afwezigheid ? Nou ik hoor het wel weer Liefs wilmaa |
08.07.20070 likes ding-dong
goeiemorgen familie klets, wij als wijkagenten gem en inus hebben gisterenavond melding ontvangen ivm geluids- en wateroverlast. we zijn ook op zoek naar enkele gestolen poppen en vieze boekjes, mogen we effe binnenkomen om hiervan notitie te nemen? |
08.07.20070 likes wat denk jij daarvan inus?
gewoon noteren gem, zullen we die boekjes zelf wel gaan kopen. |
08.07.20070 likes ![]() |
Advertise here!! |
08.07.20070 likes als inus daar akkoord mee is, willen wij dat wel doen ![]() |
08.07.20070 likes oke zet ik jullie erbij ![]() |
08.07.20070 likes
Mams: Wonderfull,Bonneke & Twinky
Paps: Heliber(hij weet het alleen zelf nog niet maar dat word hem nog verteld :tongue ![]() Kids: Laura,Mrammetje,Vrouwtje_47,Rick, Wilmaa & destiny Tante:Shirley & Dreamgirl & Doornroosje Oom:Elvis nicht:Korin Neef: Nilis & MGoofy opa: krummel & Visser oma: Flair Suikeroom:plofff De boze buurman: ZUURKOOLmetWorst Dorpsgek van kletsen.com: Topdrop Wijkagenten: Geminus Vooralles nemen we maximaal 3 mensen natuurlijk zijn er ook genoeg andere rollen he ![]() die kunnen er ook altijd bij. Nou dat was het ff voorlopig wil je er ook bij horen we het wel |
08.07.20070 likes wij danken jullie voor de aangename ontvangst en disponeren deze zaak tot nader order. we moeten trouwens nog bij de buurman langsgaan.
tot genoegen, en fijne zondag nog. ondergetekenden gem & inus |
08.07.20070 likes fijne zondag wijkagent |