Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Dave's klets poll geloof

2

Advertise here!!

Citeren27.10.20060 likes
a: nee , waarom? geen antwoord ahah
b: ja, waarvoor zou dat niet bestaan?
c: nee want ik lust geen mayonaise ahahah
d: ja, zeker wel!
e: ag we zullen vast niet de enigste levende wesens sijn van alle planeten duz ja!

kuss kirsten
Citeren27.10.20060 likes
A: Kheb geen religie maar ik geloof wel in iets. Maar wat he. Ik weet het niet

B: Ja. Maar kweetnie voor hoelang. Ik kan al verliefd worden op hoe iemand doet, hoe die praat. Maar na 1 gesprekje met hem kan die verliefdheid inene weer over zijn.

C: Ik denk dat de smaak gewoon hetzelfde is want kleurstoffen zijn meestal wel smaakloos.

D: Ik weet het niet. Maar áls er leven is na de dood, dan zal ik ff bij jullie komen spoken

E: Ik denk dat er ergens nog wel een planeet is waar leven is. Zoveel planeten en dan zou de aarde de enige zijn waar leven is? Dat kan er bij mij nie in.

Doeidoeii xxx pat
Citeren27.10.20060 likes
e- ik ben het bewijs van buitenaards leven, maar niet verder vertellen.
Citeren27.10.20060 likes
dave........vraag A....is dat bedoeld als un Godsdienst.of 1 Godsdienst wereldwijd?
Citeren27.10.20060 likes
als een Zuurkool

Advertise here!!

Citeren27.10.20060 likes
A:Een godsdienst (Waarom wel of niet) Nee, ik geloof im mezelf

B:liefde op het eerste gezicht (Waarom wel of niet) Ja hoor, soms ben ik zo overdonderd door iemand haar schoonheid, dat ik de hele avond haar aandacht probeer te vangen

C:dat blauwe mayonaise lekkerder is als witte (Waarom wel of niet) Och, wat voor kleur maakt mij niet uit, als 'ie hetzelfde smaakt vind ik het prima, wel wennen, maar toch...

D:dat er leven is na de dood (Waarom wel of niet) Absoluut!!! Ik geloof dat er leven is na de dood, ik heb in mijn leven al een aantal dingen meegemaakt die dat bevestigden

E:dat er buitenaards leven bestaat (Waarom wel of niet)
Ook absoluut!!! Je gelooft toch zeker niet dat wij in het immense oneindige heelal het enige planeetje zijn waar leven op is? Nee, kijk naar Roswell, de boeken van Erik von Danicken, de beelden op Paaseiland, de vele "close encounters" enzo

Jaco
Citeren30.10.20060 likes
A ja ik ben christen omdat ik geloof dat we niet zomaar op aarde zijn
B Ja daar geloof ik in maar soms stoot je hard je neus
(mijn man zag ik trouwens niet staan)
C Ik denk dat ze het zelfde smaken
D Ja zie A en ik geloofdat het niet zo maar op houdt dit leven
E Nee
Citeren30.10.20060 likes
Toelichting bij E: Ik denk dat ik niet meer zou slapen als ik daar wel in geloofde!!!!!!!!!!!
Citeren20.11.20060 likes
A Ik geloof niet. Geloof is naar mijn idee onderdeel van de maatschappelijke evolutie van de mens, uiteindelijk zal uit uitsterven. (kleine eigenwijze gemeenschappen daargelaten)

B Jahoor, verschillende keren last van gehad :P (momenteel met diverse dames )

C De interpretatie van smaak hangt deels af van wat je ziet, blind getest smaakt ie hetzelfde, ziend testend zijn er vast mensen die de blaauwe vies vinden

D Leven na de dood? Alles wat de mens doet is het gevolg van ingewikkelde processen in je hersenen (zie ook Bas Haring - De Ijzeren wil, Kaas en de evolutietheorie) er is dus geen wetenschappelijke ruimte voor het bestaan van een geest of ziel. Houdt je lichaam ermee op, dan ook die processen, waarmee er niets overblijft om na je dood voort te laten bestaan We hebben dan ook geen eigen wil, maar das te lang om hier uit te leggen. (we denken het wel te hebben omdat we graag bijzonder willen zijn tov andere dieren dan de mens).

E Statistisch gezien moeten er honderden werelden zijn waar op de een of andere manier leven heeft bestaan/bestaat. Maar humanoiden? Geen idee, is een enkel destructief ras niet al teveel?
2

Adverteer hier