Citeren22.12.20120 likes
Hallo alle Kletsertjes van kletsen.com ,
Afgelopen Vrijdag 14 December 2012 was het
dan zo ver mijn clubkampioenschappen 2012 tafeltennis.
Ik was van te voren absoluut geen favoriet,maar ik wist van me zelf dat ik na 5 jaar gestopt geweest te zijn en sinds een half jaartje weer begonnen was het zeker nog kon.
2 poules in de A klasse sterkste klasse,de nummers 1 en 2 van beide poules gingen door naar de halve finales.
Me 1e 2 partijen liepen niet super,maar 1 verloren en 1 gewonnen.
Dus moest er zeker nog voor gaan,dat deed ik dus vervolgens ook en won verder alles in mijn poule,maar werd wel 2e in mijn poule.
In de halve finale moest ik dus tegen de nummer 1 van de andere poule en ja hoor die won ik dus ook en dus op naar de finale.
Daar in moest ik tegen de winnaar van 2011
en die dus als nummer 2 knap wist te winnen
van de gene waar ik in de poule van verloren had.
De Finale begint 10 tallen mensen staan te kijken en het is zeker spannend en vrij stil in de zaal.Ik win de 1e 2 games en kom in de 3e weer voor te staan en daar is die dan me 1e matchpoint.
Het 1e matchpoint is meteen raak en yesss ik ben daarmee dus clubkampioen 2012
Groetjes Darkness
Afgelopen Vrijdag 14 December 2012 was het
dan zo ver mijn clubkampioenschappen 2012 tafeltennis.
Ik was van te voren absoluut geen favoriet,maar ik wist van me zelf dat ik na 5 jaar gestopt geweest te zijn en sinds een half jaartje weer begonnen was het zeker nog kon.
2 poules in de A klasse sterkste klasse,de nummers 1 en 2 van beide poules gingen door naar de halve finales.
Me 1e 2 partijen liepen niet super,maar 1 verloren en 1 gewonnen.
Dus moest er zeker nog voor gaan,dat deed ik dus vervolgens ook en won verder alles in mijn poule,maar werd wel 2e in mijn poule.
In de halve finale moest ik dus tegen de nummer 1 van de andere poule en ja hoor die won ik dus ook en dus op naar de finale.
Daar in moest ik tegen de winnaar van 2011
en die dus als nummer 2 knap wist te winnen
van de gene waar ik in de poule van verloren had.
De Finale begint 10 tallen mensen staan te kijken en het is zeker spannend en vrij stil in de zaal.Ik win de 1e 2 games en kom in de 3e weer voor te staan en daar is die dan me 1e matchpoint.
Het 1e matchpoint is meteen raak en yesss ik ben daarmee dus clubkampioen 2012
Groetjes Darkness