Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Dank jullie wel!!!!

Advertise here!!

Citeren02.01.20060 likes
Mijn hele goede vrienden, en hele lieve vriendinnen (jullie weten wel wie jullie zijn...)

Ik wil jullie, bij deze, heel erg bedanken voor een werkelijk betoverend mooi 2005!!!!!!!!
Ik heb in 2005 momenten gekend van Hemelse schoonheid, maar ook van innig diep verdriet,
maar jullie hebben mij, met al jullie kracht en liefde, er doorheen getrokken...

Nooit gedacht dat chatten zo een diepe impact op mij zou hebben...

Dit was voor mij het jaar waarop, na 14 jaar een relatie te hebben gehad, mijn oogkleppen werden afgedaan,
en ik de wereld weereens in al zijn schone pracht aanschouwde, en weet je wat? De wereld was prachtig!!! En dat is die nog steeds, zo mooi en zo ongelofelijk heerlijk...

Nogmaals, dank jullie wel, ik hoop dat ik in alle tederheid en schoonheid nog heel lang van jullie mag genieten...

...en in het bijzonder van 1 lief en oh zo vreselijk mooi persoontje, mijn teder mooie en lieve Zoeteke, ik hou van je XXX voorbij alle eeuwigheid zal ik naast je zijde verschansen...

Jaco
Citeren03.01.20060 likes
goeiendag das een mond vol Jaco maar al het beste voor jou en je vriendin toegewenst dat het maar een liefdevol jaar en eengezond jaar mag worden voor jullie
Citeren03.01.20060 likes
de beste wensen jaco, voor jou en je zoete honingbijtje, dat het jullie goed mag gaan, en dat we nog veel mogen kletsen. prosser
Citeren04.01.20060 likes
wij hopen ook nog heel lang van jou tegenieten jaco kusssssss
Citeren13.02.20070 likes
Lieve medechatters,

Ik wil bij deze jullie enorm bedanken dat ik kletsen heb mogen leren kennen.
Ik heb hier zoveel mensen leren kennen,maar vooral heel veel lieve mensen en ook heb ik vrienden erbij gekregen.
Gewoon bij wie je alles kwijt kan,ben jullie daar dankbaar voor.

Kusss en dikke knuffels Bonn

Advertise here!!

Citeren13.02.20070 likes
Dan wil ik jullie bij deze ook bedanken.
Het is hier heel anders dan andere chatsites.
Veel leuker, gezelliger, en mensen laten je in je waarde.

En bonneke jij ook bedankt voor alle steun.
Via de mail en in prive.

Kussssssss Lau
Citeren13.02.20070 likes
Lauraaaaaaaaaa,

Graag gedaan,wanneer ben je weer vrij???

Kusss en knuffff Bonn
Citeren13.02.20070 likes
Heeej laura pssst heb nog wat voor je.
Als je me ziet me ff aanklikken dan ;)

En dan wil ik iedereen die het hier zo gezellig vinden en maken ook ff een dankje geven. Die zich niet aangesproken voelen weten dan ook meteen dat het niet voor hen bedoeld is

Groetjes Tess xXx
Citeren13.02.20070 likes
ja dan doe ik ook maar ff mee he!
tuurlijk denre bedanken want het is sijn site~! dus daraan hebben we dit allemaal gekregen!

en tuurlijk de velen mensen die hier zijn geweest en komen, voor de gesellig gesprekken die ik al meer dan 2 jaar kan voeren hier, en voor alle steun die ik nu krijg en heb gekregen!

kussie,
kirsten!
Citeren13.02.20070 likes
Lieve Bonneke, jij ook heel erg bedankt XXX

Ja, ik deel volledig je mening, ook ik ben Denre zooo dankbaar dat hij ruim 2 jaar geleden het idee had om een leuke chatsite op te starten, ik heb hier heel erg veel lieve, aardig en leuke mensen leren kennen.
Vele die ik in het echt heb ontmoet, sommige waar ik een relatie mee heb gehad, het heeft mij zo vreselijk goed gedaan!!!

Het feit dat ik er na 2 jaar nog elke dag naar uitkijk, zegt al meer dan genoeg!

Dank jullie wel, allemaal

Jaco ~~~XXX~~~

Adverteer hier