|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten effe ter herinnering
er kunnen nog steeds dames zich aanmelden om mee te gaan op ons
DAMESUITJE
ik hoop met heel veel dames AMSTERDAM ONVEILIG te gaan maken
ideetje |
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten zow peet heb treinkaartje al gekocht bij de kruidvat dus mijn reis is al betaald nu nog donateurs zoeken om te kunnen winkelen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kom dames
meld u aan we willen een hoop dames mee
de gene die zich nu nog aan melden krijgen de koffie van mij
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dag mensen.ik heb dat niet en nooit gezegt dat ik mee zal gaan komt van hem zelf.heb hem allang niet meer gezien of gesproken.dus ja een ding is zeker dat het niet van mij komt.
gr schorpioentje82 |
Ja ja heren lees goed
Helaas is dit Alleen voor dames
Het ideetje was om eens met alleen dames iets te gaan ondernemen
Een daggie statten of zo en dan het liefst in een andere stad dan je eigen woonplaats
Utrecht hebben we gehad LOL
Amsterdam en Den bosch staan voor aankomend uitstapje op de planning
Natuurlijk is het met 2 dames leuk maar Nog leuker zou zijn als er meer dames mee zouden gaan
en dan niet in een opwelling JA zeggen en op het laatste nippertje afzeggen!!!
Ik zou zeggen Laat maar horen wie er mee wil 
p.s De eerste week van mei is het volgende dagje gepland op de zaterdag |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten een beetje opgeschoond
|
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten haha Shir mag nog verder opgeschoond worden Peet ziet nog heren met borsten staan ,,oale wiemm,, noemen wij dat
|
Anonymous Undefined 65739 berichten shir heeft heel selectief met name mijn berichten weggehaald, maar ik zal niet meer reageren, maar vindt wel dat ik mijn mening hier mag geven als er dingen worden gezegt die niet door de beugel kunnen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bonneke
niet alleen jou berichten zijn weg gehaald
daar ging het niet eens om
er stonden ietwat negatieve berichten
en die zijn er tussenuit gehaald
groetjes ideetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve bonneke
ik heb niet selectief verwijderd
dit is een topic over een damesuitje en niet over eieren liggen of welke man wel mee wil , wil wachten of wat ever , ik zei nog tegen mn dochter ik had het eigelijk niet moeten verwijderen maar plakken copieeeren om er een nieuw topic van te maken bv het eieren liggen topic ofzo mensen maken elkaar verwijten , en vast hadden visser en jij er lol in kan ik heus begrijpen maar er is hier ook meerdere malen aan velen gevraagd open dan een nieuw en eigen topic dus .....
groetjes shirley
we kletsen.com
ps ik heb denk ik wel van 8 verschillende leden verwijderd en dus niet alleen selectief bonn verwijderd ! |
|