Citeren28.03.20090 likes
Hoi allemaal ,
Het is al erg lang geleden maar ik ben er weer .,
Had me profiel laten verwijderen maar hij bestond nog en wilde toch even het nieuws met jullie delen .
Op 19 Maart is onze dochter geboren dmv een keizersnee ( viel overigens vies tegen ) maar we hebben er iets moois voor terug gekregen.
Haar namen zijn : Kirstiana , Vincenza , Anissia
3060 gram en 48cm Kort .
Ik heb de betekenissen op gezocht van haar namen ,
Omdat we voor een jongen Kirstiano , Vincenzo hadden bedacht hadden we zo iets van ja en als het een meid wordt ? nou ja de o er af en de a er achter .
Nu blijkt Kirstiana een Amerikaanse naam te zijn die is verder nergens te bekennen , in Amerika zijn er in 2000 5 naar haar vernoemd en in 2002 3 volgens mij.
Wel erg appart iig dat de naam verder nergens bekend is
Je eerste naam van Kirstiana u heeft gegeven een quick-minded, gevoelige aard. Het geeft je een slimme, creatieve vermogen in de kunst, muziek, zang, toneel en of een waardering voor geraffineerde omgeving. Uw gezellige karakter spreekt genegenheid, liefde en bedachtzaamheid in de mate dat het moeilijk is voor u niet te worden beïnvloed door anderen, en onderworpen aan uw emoties, eerder dan door logica en rede. Zoals u reageren op liefde en aanmoediging van anderen, uw romantische en dromerige
Anissia is een Engelse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `vreugde, genot`.
Vincenza is een Italiaanse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `overwinnend, veroveraar`.
Waar wordt het gebruikt?
De naam Vincenza wordt voornamelijk gebruikt in Italië.
Ze heeft het goed tussen 4 broers

Het is al erg lang geleden maar ik ben er weer .,
Had me profiel laten verwijderen maar hij bestond nog en wilde toch even het nieuws met jullie delen .
Op 19 Maart is onze dochter geboren dmv een keizersnee ( viel overigens vies tegen ) maar we hebben er iets moois voor terug gekregen.
Haar namen zijn : Kirstiana , Vincenza , Anissia
3060 gram en 48cm Kort .
Ik heb de betekenissen op gezocht van haar namen ,
Omdat we voor een jongen Kirstiano , Vincenzo hadden bedacht hadden we zo iets van ja en als het een meid wordt ? nou ja de o er af en de a er achter .
Nu blijkt Kirstiana een Amerikaanse naam te zijn die is verder nergens te bekennen , in Amerika zijn er in 2000 5 naar haar vernoemd en in 2002 3 volgens mij.
Wel erg appart iig dat de naam verder nergens bekend is
Je eerste naam van Kirstiana u heeft gegeven een quick-minded, gevoelige aard. Het geeft je een slimme, creatieve vermogen in de kunst, muziek, zang, toneel en of een waardering voor geraffineerde omgeving. Uw gezellige karakter spreekt genegenheid, liefde en bedachtzaamheid in de mate dat het moeilijk is voor u niet te worden beïnvloed door anderen, en onderworpen aan uw emoties, eerder dan door logica en rede. Zoals u reageren op liefde en aanmoediging van anderen, uw romantische en dromerige
Anissia is een Engelse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `vreugde, genot`.
Vincenza is een Italiaanse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `overwinnend, veroveraar`.
Waar wordt het gebruikt?
De naam Vincenza wordt voornamelijk gebruikt in Italië.
Ze heeft het goed tussen 4 broers