Citeren13.05.20130 likes

Advertise here!! |
Citeren13.05.20130 likes ![]() ![]() |
Citeren14.05.20130 likes hmmm, als je daar ook gewoon chinees kunt eten zonder de wokpan, lijkt t me wel gezellig. |
Citeren14.05.20130 likes Ik heb me laten vertellen dat ze ook patat, kroketten en appelmoes serveren Babs ![]() |
Citeren15.05.20130 likes Update !!
Mollgrave heeft beloofd te dansen op I'm sexy and I know it ! En wie neemt een camera mee? ik heb er zelf geen en wil wel foto's van onze leuke tijden samen !! |
Citeren16.05.20130 likes dan ga ik voor de kroketten ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren16.05.20130 likes Dan regel ik dat nummertje;SEXY AND I KNOW IT,Maan ![]() Oke Babs Gezellig,dan zal ik jouw taartje meenemen ![]() Dan kom ik met de auto en als er mensen zijn die bij Centraal station staan mogen mee rijden,heb nog drie plaatsen over ![]() |
Citeren16.05.20130 likes Heehoi, ik had een vraag. Zijn er mensen die meegaan en absoluut niet tegen littekens kunnen? Dat ze dan enorm misselijk worden of flauwvallen etc? Dan wil ik daar wel rekening mee houden. Ik heb namelijk best veel littekens van operaties en ze zijn niet klein. Grootste is denk ik 30cm en kleinste 4 cm? Er zijn mensen die daar niet tegen kunnen. En om de dag gezellig te houden wil ik ze wel voor die mensen proberen te verbergen. Anders trek ik met korte broeken weer gewoon korte broek aan. Maar goed je weet maar nooit, dus bij deze. |
Citeren16.05.20130 likes Ik heb der totaal geen problemen mee ![]() |
Citeren16.05.20130 likes Hmmmm ik ga er eerst wel op letten denk ik eerlijk gezegd, maar daarna waarschijnlijk niet meer, dus van mij mag je echt aandoen wat je wil !! Ik ga je sowieso leuk vinden heb ik de indruk ![]() |
Citeren16.05.20130 likes Nee hoor Roos no problemo.Ik denk dat ze ook van mij raar staan te kijken ![]() |