Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Chatuitje ! 25 mei Apenheul

Advertise here!!

Citeren05.04.20130 likes
Ik woon toevallig in de apenheul dus de kletsers die we kwijtraken kunnen wel bij mij logeren
Citeren05.04.20130 likes
Als ik langer hier rond hing zou ik ook wel mee gaan, maar sla deze over. Wat leuk dat jullie dit ook doen!
Citeren05.04.20130 likes
GOEDESNAVELS ALL

Als er meer mannen erbij komen ga ik ook mee en zal VOS en TWINK FF MAILEN misschien gaan ze wel mee
Citeren06.04.20130 likes
misschien even en lijstje maken maan van wie met je meegaan.

aan misschien heb je niets je moet zekerheid hebben. bedoel als je ergens wil gaan eten zal je dit moeten reserveren of je moet met 4 man overblijen dan zal dat geen probleem zijn.
Citeren07.04.20130 likes
goed plan, aanwezig:

Maan (apenheul + wok)
Keku (apenheul + wok?)
Natasja36 (apenheul + wok?)
Bugsy en Chris (apenheul + wok?)
rwknewn en funnygirl (apenheul + wok?)
wolf(apenheul + wok?)
rolmops (apenheul + wok?)
thegame (apenheul + wok?)
cupido (apenheul + wok?)

Advertise here!!

Citeren08.04.20130 likes
lieverdjeeees, ik ga natuurlijk ook mee! :D supergezellig
Citeren09.04.20130 likes
Heel leuk initiatief, Maantje! Ik ga echter niet mee, sterker nog, ik begin deze chat zelfs steeds minder leuk te vinden en vrees dat ik 'm zelfs ga verlaten, met name door kinderachtige en bekompen gedrag door sommige van onze modz. Ik hoop wel dat jullie een top avond gaan hebben!
Citeren09.04.20130 likes
maar marcel moeten we dan niet ons best doen en deze chat weer op het peil brengen zo als hij was samen de schouders er onder
Citeren09.04.20130 likes
Als er klachten zijn over wie of wat dan ook mail dan naar info@kletsen.com
Citeren09.04.20130 likes
Heb ik al eens gedaan, Carin. Denre staat met de rug tegen de muur ivm moderators tekort.
Ik kijk 't na een nachtje erover geslapen te hebben gewoon aan, en hoop ( en ga er eigenlijk ook wel van uit ) dat 't zich vanzelf oplost.

Adverteer hier