Citeren25.05.20130 likes
Paraplu heb ik niet mee. Zit nu in de trein. Ben onderweg! Haha. Het is wel erg druk op het spoor! Ook even melden voor de andere trein mensen. Treinen zitten propvol. Zie jullie rond 10.40 in Apeldoorn. :D
Advertise here!! |
Citeren25.05.20130 likes Paraplu heb ik niet mee. Zit nu in de trein. Ben onderweg! Haha. Het is wel erg druk op het spoor! Ook even melden voor de andere trein mensen. Treinen zitten propvol. Zie jullie rond 10.40 in Apeldoorn. :D |
Citeren25.05.20130 likes Is het druk op het spoor en dat op een Zaterdag,maak eens foto's van Roos ![]() wilde iemand nog meerijden van het station naar Apenheul ff melden bij Maan ![]() |
Citeren25.05.20130 likes Nee drukker dan normaal op zaterdag. Denk dat er wat te doen is ofzo. Echt hoor. Trein vaker op zaterdag maar dit blegh. Niks aan. Ik wil wel meerijden? Maan! Hahaha. |
Citeren25.05.20130 likes Sprinters rijden niet grompfff. Moet eve herrekenen. Kan zijn dat ik later kom. |
Citeren25.05.20130 likes Bedankt iedereen voor de gezellige dag. Heb er gelachen en het erg naar mijn zin gehad. X |
Advertise here!! |
Citeren25.05.20130 likes Thnx allemaal, was een leuke dag met gezellige mensen en goed weer! ![]() |
Citeren25.05.20130 likes hey thanks allemaal en vooral voor mijn sponsers! meisje22 en Maanmeisje als ik jullie niet had had ik echt nooit zulke geweldige dag meegemaakt! thanks for everything |
Citeren25.05.20130 likes Het was gezellig mensen woeiiii ![]() ![]() Echt een top weekend!!!... alleen zwaar slaap tekort maar ga ik dalijk wel inhalen. Maanmeisje en meisje22 het was geweldig met jullie. En ook met de rest natuurlijk !! Zie jullie op kletsen.com ![]() |
Citeren25.05.20130 likes Thnxx all ![]() Het was een gezellige dag met iedereen helemaal top! Dank jullie wel en het was heerlijk zonnig weer en het was geslaagt kletsuitje!! |
Citeren25.05.20130 likes Zonnige dag met leuke mensen ![]() ![]() Zeker voor herhaling vatbaar ![]() |