Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Chatten met vreemden

1

Advertise here!!

Citeren25.03.20121 likes
Hoi,

Ik ben een beetje vreemd (maar wel lekker) en daarom lijkt het me leuk te chatten met vreemden. Dit is niet iets dat ik dagelijks doe maar het lijkt me gewoon leuk om eens met totale vreemden te kletsen over dingen.

Nu weet ik nog niet precies hoe dit in zijn werk gaat (vandaar dit onderwerp "chatten met vreemden") maar met een beetje hulp (van andere vreemden) zal dat vast wel gaan lukken.

Alvast bedankt voor jullie reakties!!!

Herman
Citeren25.03.20120 likes
heb jy effe geluk
je ontmoet nu net de vreemdste kletser hier
hoi ben koffie 39 jaar en uut zwolle
hoor het verder wel he
groetjes
Citeren25.03.20120 likes
HemDen leuke binnenkomer

Vreemd maar wel lekker, wat kan ik me daar nu bij voorstellen
Als ik me niet voorstel ben ik ook een vreemde maar of ik dan ook nog eens lekker ben nou dat weet ik eigenlijk niet.
Er is nog nooit iemand geweest die een stuk uit bella heeft genomen om te kijken of ik wel lekker was.

En eerlijk is eerlijk HemDen je hebt de vreemdste kletser gelijk gevonden dat is toch echt wel plantjuhhhh maar het is een lieverd

Maar nu even serieus Herman,
Ik hoop dat je het chatten leuk ga vinden hierzo, ik was en ben nog steeds een vreemde tussen dit stel eigenlijk maar het is wel gezellig.

Als je met iemand kennis wil maken dan kan je diegene een uitnodiging sturen om vrienden met je te worden.
Ook op het forum zelf tikken is leuk en soms kom je de meest aparte dingen daar tegen.
Maar je bent altijd vrij om te reageren op de dingen waarop JIJ wil reageren.

Herman ik wens jou heel veel plezier met het chatten
Nog even dit ik ben dus Bella en kom uit Noord Brabant zo nu ben ik niet helemaal vreemd meer

Fijne zondag nog en tot de volgende keer
Citeren25.03.20120 likes
Hoi Hemden,

Als je met vreemde wil chatten mag je eens de chatroom kijkenen nog gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst
Citeren25.03.20120 likes
Heey Hemden, welkom.

Hemden, jij heb nu een vreemd iemand ontmoet die ook nog knettergek is.
Maar hoop dat je veel plezier heb hier

Advertise here!!

Citeren25.03.20120 likes
hoi hemden, en ik ben nog gekker dan autofreak maar het is hier heel erg gezellig en de meesten zijn echt prettig gestoord welkom op de leukste chatsite van nederland en belgie
Citeren26.03.20120 likes
Leuk dat je je aangemeld hebt,HemDen,
we zullen je graag ontmoeten in de chatroom van Kletsen.com
Citeren26.03.20120 likes
elooooeeeh henden,
welkpm tussen al die koekwauzen hier.. ik zou zeggen join the club! sie joe meebie in de roem??? kun je meteen lekekr ouwenelen met ons zooitje koekwauzen.
enniewee... veel plezier hier!
grietjes sopkoekkie
Citeren26.03.20120 likes
hmpfr groetjes bedoel ik dus
Citeren26.03.20120 likes
Hoii is er hier een jongerenchat waar we met personen van rond de 14 ofzo kunnen chatten eigenlijk ??

1

Adverteer hier