mijn schatje is jarig (Butterfly)
ze word geen 40 maar 2 x 20...
de vlaai en taart is klaar...
de drank is in huis...
het gaat zeker een hele mooie dag worden...
lieve schat, van harte gefeliciteerd kusssssssssssss...
Advertise here!! |
Citeren30.05.20141 likes mijn schatje is jarig (Butterfly) ze word geen 40 maar 2 x 20... de vlaai en taart is klaar... de drank is in huis... het gaat zeker een hele mooie dag worden... lieve schat, van harte gefeliciteerd kusssssssssssss... |
Citeren30.05.20140 likes gefeliciteerd, butje. kusssss knufffffffff. |
Citeren30.05.20140 likes fly hartelijk gefeliciteerd, ik wens je een hele gezellige dag en ploff ieder hapje dat je van de taart neem dan denk je maar aan deze ouwe taart :P |
Citeren30.05.20140 likes van harte gefeliciteerd butterfly-demon xx thee |
Citeren30.05.20140 likes lieve lieve butt ,.. van harte gefeliciteerd van mij,ik wens je byzonder mooie dag samen met harrie en vanavond natuuurlijk katja erbij,laat je gasten genieten van je taarten schat,en laat je verder nou eens lekker verwennen want je verdient het hoor !! dikke kusss en knuffel groet jan (lef) |
Advertise here!! |
Citeren30.05.20140 likes Demon, van harte met je verjaardag,wens je een gezellige dag met Ploff, Katja en familie en vrienden, groet uit mooi Almelo, Babs |
Citeren30.05.20140 likes gefeliciteerd buttje :) veel plezier vandaag :-* |
Citeren30.05.20140 likes Hi Butt, gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag. |
Citeren30.05.20140 likes thx voor de felicitaties... ff ook wat lekkers voor jullie om te eten... drank te verkrijgen in de kantine... o_- |
Citeren30.05.20140 likes gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag Butt Kuss Kuss René |