Citeren09.02.20110 likes
ach ik weet niet waarvoor ik een bril op heb, maar ik weet wel dat ik veeeeeeeeeel beter zie en ik ben sneller klaar met post lopen, omdat ik nu de nummers goed zie

Advertise here!! |
Citeren09.02.20110 likes ach ik weet niet waarvoor ik een bril op heb, maar ik weet wel dat ik veeeeeeeeeel beter zie en ik ben sneller klaar met post lopen, omdat ik nu de nummers goed zie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.02.20110 likes Hoe veel vingers steek ik op Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.02.20110 likes whahahahaha je steekt 2 vingers op, en welteverstaan de 2 middelvingers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.02.20110 likes zussie,
![]() ![]() ![]() (L) je zus |
Citeren10.02.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja ergens eigenlijk wel.. Jij hebt gelijk indd.. waarom hebben zussen dat altijd??? ![]() Maar het is ook omdat het voor iedereen wennen zal worden, je reacties kan krijgen.. dat zal heel erg wennen worden, maar hoe dan ook, het gaat goed komen ![]() Ken genoeg mensen met een bril, en sommige herken je niet zonder bril.. Mij over een tijdje misschien ook niet meer ![]() |
Advertise here!! |
Citeren13.02.20110 likes Goedemorgen!
Gister heb ik een bril uitgezocht (bij andere opticien dus ook andere meting laten maken) en mijn bril komt 22 februari binnen.. spannend!!! |
Citeren15.02.20110 likes wow dioxon, en welke kleur is het geworden? Maar het zal je geweldig staan, het zal even wennen zijn, omdat je in het begin alleen maar je bril op je hoofd voelt, maar dat is zo over hoor.........het is bijna 22 February, en neem maar van mij aan, er zal een wereld voor je opengaan, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.02.20110 likes Hieronder een plaatje van welke het wordt voor Bonneke
Liefs Diox |
Citeren15.02.20110 likes wow dioxon, dat is hele mooie bril meis, ik wil nu eigenlijk ook wel weer een andere, maar hij is echt keigaaf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.02.20110 likes even naar boven halen ![]() |