Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Biecht

1

Advertise here!!

27.06.20050 likes
Nou de tijd is gekomen dat ik het maar ga opbiechten.
Het begon hier met een lolletje, maar nu is het toch tijd om m'n ware persoontje maar eens bekend te maken. Het valt wel mee hoor, eigenlijk klopt alles wel op m'n foto en leeftijd na dan, hahaha

Ik heet dus Jennifer, maar zal Annabel wel blijven gebruiken.
Ben 31 jaar en woon in Almere. Heb al 12,5 jaar een relatie, niet getrouwd maar woon wel samen.

Werken doe ik in Huizen samen met Rinse en Beethoven en zo nu en dan Pacco......dus dat klopt wel!!!!

Ik ga nog even proberen een foto van hoe ik er echt uit zie erop te plaatsen........en vraag niet wie dat op die foto dat bij m'n profiel stond was, want ik zou het je niet kunnen zeggen.

Zo dat lucht op.....hihihi

Groetjes Jennifer alias Annabel
27.06.20050 likes
Dank je wel Jennifer/Annabel dat je (uiteindelijk) zo eerlijk tegenover ons bent, dat kan ik enorm waarderen, daar kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen!!!!

Groetjes, Jaco (echte naam hihihi)
27.06.20050 likes
Dank je Jaco, ja zo'n geintje kan je natuurlijk niet blijven vol houden
27.06.20050 likes
leuk kennis te maken annabel / jennifer .......zal ik dan maar volgen?

muts
27.06.20050 likes
Jaaaaaaaaaaaa doe dat Muts!!!!!!!!

BTW, mijn echte naam is dus idd gewoon Jaco, en ook de foto in mijn profiel ben ik echt, de mensen die mij in Scheveningen en Breda hebben gezien kunnen dat beamen hihihihi

Jaco

Advertise here!!

27.06.20050 likes
Zeker aangenaam Muts.........als jij wil volgen sta ik jou daar natuurlijk niet in de weg!!

Groetjes Annabel

PS: ga nu me ECHTE foto bij m'n profiel plaatsen (met dank aan Pacco)!
27.06.20050 likes
oke hier is mijn echte status!!

ik ben een muts ....maar mijn echte naam is Steffie en kom uit Haarlem, vele van jullie wisten dit al...... de foto's op mijn profiel zijn wel echt.
27.06.20050 likes
haha leuk ben benieuwd naar je egte foto annabel!!!
kiss kirsten!!!
27.06.20050 likes
Nou hij staat er NU op Kirsten!!
27.06.20050 likes
heb um gesien mooie foto hoor!!!!
soentjuhzzz kirsten

1

Adverteer hier