het ga je goed babs
thanks voor all
Advertise here!! |
Citeren28.10.20160 likes het ga je goed babs thanks voor all |
Citeren28.10.20160 likes Hey Babs . Jammer dat je je modschap heb neergelegt maar ik snap het volkomen. Het was altijd, wanneer je modereerde , een lach en een traan en in de room was het altijd levendig. Ik vind het jammer dat alle oud moderaters weg zijn die deze mooie chat hebben opgezet in de jaren. Maar ja we kunnen het nie tegenhouden zelf nie als we dat willen. Babs , ik hoop dat je hier nog komt als chatters voor de oude garde die hier af en toe komt. MVG Bucky |
Citeren28.10.20160 likes Babsieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ik was er dan wel niet vaak, kwam eigenlijk gewoon om jou beetje te plagen :P Maar ik zal je missen........... Het zal zeker even vreemd en moeilijk zijn na zo veel jaren maar gelukkig blijf je wel nog langs komen wippen :D en gelukkig hebben wij nog ons eigen "ontmoetings honk met super leuk bergje " :D dus helaas zal ik toch ooit nog eens aan die kozakken moeten gaan geloven. Lief babselkozakjekoekkie we houden contact en we kletsen.com wel weer :P :P :P Dikke kus uit het Ijslandse natuurbeschermd gebied van ELFJE (L) |
Citeren28.10.20160 likes Erg jammer, maar gelukkig blijf je wel chatten :) |
Citeren31.10.20160 likes Dank jullie wel voor de hartverwarmende reacties ! Vanmiddag draai ik mijn laatste shift om 16 uur, misschien tot dan! groetjes, xxx Babs |
Advertise here!! |