Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

Als tijden veranderen

Advertise here!!

Citeren28.02.20130 likes
Owjee, verkeerd gelezen, zo is het niet bedoelt...

Lieve chatters, ik blijf niet weg vanwege anderen chatters, maar vele moeilijke onderwerpen hebben mijn ogen doen openen, ik wil me richten op wat belangrijk voor mij en mijn gezin is.
Chat lijd me enorm af, zelfs in de avonduurtjes ben ik normaal ook nog bezig. Chatten wilde ik in pauzes doen, maar ik zie dat dit niet gaat werken en ik weet niet of ik terug kom, ik wil geen terugval krijgen en dingen uitstellen die belangrijk zijn.
Liefs bowbow
Citeren28.02.20130 likes
Lieve bow.

Ik zal jou zeker gaan missen hier.
Citeren28.02.20130 likes
wegblijven om mensen die je verdriet doen, moet je niet doen... gewoon blijven komen en die mensen negeren is een betere oplossing... en lol maken met de mensen die je geen verdriet aandoen...

je laat je toch niet wegjagen om zo mensen... overal in leven is er zo wel iets...

maar wegblijven vind ik een slechte optie...

blijven komen
o_-
Citeren01.03.20130 likes
Ik ben het helemaal met Butter eens.
Laat je niet wegjagen door bepaalde personen. Het is ook maar een chat, waar we allemaal komen om wat te vertellen, en wat te lachen, en af en toe de draak steken met iets. Ga het allemaal niet te serieus nemen.

Dus hopenlijk zien we je toch gauw weer terug, Bowtje.
Groeten,
Marcel
Citeren01.03.20130 likes
Heey Bow,
Ben het ook met Butje eens, nix van aantrekken wat anderen zeggen, niet weg laten jagen door anderen, jij komt tog voor je eigen plezier.

Groetjes.

Freakie

Adverteer hier