Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Ahum, welvaartsziekte????

Advertise here!!

Citeren10.01.20080 likes
Eigenlijk in het algemeen jah,maar ik zal gewoon terugflirten lieve Henry,kusss en knufff

Je weet toch wel dat ik niets wil,bedoel het niet vervelend maar ben gelukkig getrouwd en wil je geen valse hoop geven,
Citeren10.01.20080 likes
Lieve Bonneke,

Uiteraard weet ik dat. Maar een beetje humor op deze site terugbrengen kon geen kwaad leek me.
Maar ik vindt je antwoord grappig en eerlijk tegelijk. Als Henry echt gaat flirten doet ie dat echt niet openbaar op het forum.
I'll do that in real life.

Sincerely and kiss,

Henry.
Citeren10.01.20080 likes
maarre nu ff over dat stukje, denk dat ik met mijn hand in mijn slip door het leven ging
Citeren10.01.20080 likes
hahahaha denk ik ook kip
( van jouw dan he . ik zou dat niet doen )
Citeren10.01.20080 likes
owwwww mram

ieder moment van de dag een vreemde hand in me slip en dan ook nog eentje van jouuuuuuuu, wow maak me gekkkkkkkkkkkkk

Advertise here!!

Citeren10.01.20080 likes

Henry ik dacht ik zal het toch maar even zeggen,wist niet of je mijn profiel gelezen had zodat je kon zien dat ik getrouwd ben dus vandaar.Maar inderdaad ik hou ook van lol maken en tuurlijk moet dat kunnen,dus go go goooooooooooooooooooo hvj als vriendin en succes he met passen,kom het wel even keuren hahahaahahahahah
Kusssssssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren10.01.20080 likes
owww dan moet maar geen duik meer nemen in een jaccuzzi...

Citeren10.01.20080 likes
Naja Babsie whahahahahahaha
Citeren12.01.20080 likes
Je zal er maar last van hebben.............
Citeren13.01.20080 likes
mrammmmmmmmmmmmmmmm ik flirt ook zeker nog met jouw zoals jij ook met andere flirt,gaan we gewoon met zijn allen flirtennnnnnnnnnn hahahahahh
Ennu mrammm flirten doe ik wel met meer maar wippu doe ik alleen met jouw dat weet je toch wipwapwipwappppppppppppppp fijn weekend

Adverteer hier