|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat twee chatters op 8-8-2008 met elkaar in het huwelijk zullen treden. Wil er verder niet te veel over kwijt opdat deze twee verliefde mensen zich niet te opgelaten zullen voelen.
\Wordt vervolgd.
Groet,
Henry. |
schorpioentjuh Undefined 625 berichten ik ben wel aagje wie dat zijn dus henry kom maar gauw met de ontknoping  gr schorpie |
wie wie wie wil het weten vind het wel een mooie datum trouwens
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mrammm huh jij niet,ik moet eerlijk zeggen dat ik direct aan jouw dacht.Dan gis ik nog lekker even verder maar ik vind wel Henry heeft A gezegd moet ie eigenlijk ook B zeggen.
Wie is het met me eens?
kussss en knufff Bonn |
ik ga trouwen met trommel trommel trommem ............. oeps mn inkt is op :( Rick |
|
Pareltje1963 Undefined 359 berichten Mag ik bruids meisje zijn? |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten nee en wat zou dat,dat je geen vrouw bent,misschien trouwen er wel 2 mannen? 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Welja, kan natuurlijk wel een tip van de spreekwoordelijke bruidssluier oplichten.... ze wonen niet dicht bij elkaar in de buurt. En met 10.000 leden moet dit al behoorlijk verhelderend zijn  Groet,
Regards,
Henry. |
ohhhhhhhhhhh ik weet het . het is ...... en ...... wil de sluier niet te rap op tillen staat de bruid in haar blootje |
|