Citeren22.01.20070 likes
hoop je nog is op klets tegen te komen h2o hihihihi
Advertise here!! |
Citeren22.01.20070 likes hoop je nog is op klets tegen te komen h2o hihihihi |
Citeren22.01.20070 likes Yooo Chris.
ik snap je verder zeg ik niks. Alles het beste ey fijn je gekend te hebben............... |
Citeren23.01.20070 likes nou zeg das jammer soms gaan de leuksten weg dood zonde maar ik wens jou alles geluk op de wereld kerel je hebt ook wel beetje gelijk snap het volkomen kusssssss wilma |
Citeren23.01.20070 likes heel jammer waters,maar begrijp je beslissing,wens je veel sterkte en geluk, ik hoop dat je het vind waar je naar op zoek bent kusjes |
Citeren23.01.20070 likes waters,heel veel geluk en gezondheid in de toekomst ......respecteer je keuze maar vind het jammer...
misschien tot ooit? kussssssss anais |
Advertise here!! |
Citeren23.01.20070 likes tis maar goed dat overal een einde aan komt.
Als dat niet zo zou zijn waar is dan het begin, de oorsprong van het hele gebeuren. Ben je bij het einde kun je weer bij het begin beginnen, of een ander begin beginnen, maar hoe je het ook went of keert je komt altijd bij een einde. dus waters begin maar lekker bij een nieuw begin kun je wachten op het einde |
Citeren24.01.20070 likes echt jammer waters,maar we wensen je veel sterkte en zullen je hier zekers missen.
en wie weet tot snel weer eens hier op kletsen groetjes ron en peetje |
Citeren24.01.20070 likes hoi waters, jammer van je beslissing ![]() hoop dat je toch nog eens terug komt groetjes en een dikke knuffel twink |
Citeren24.01.20070 likes beste Chris,
het ga je goed, ik wens je al het beste. je deed me vaak lachen, en ik vond het altijd gezellig als jij er was. ik wil je bedanken voor je eerlijkheid, en de mooie tijd die je ons gegeven hebt. graag tot ziens, ik zal nog dikwijls aan je denken. mijn dank ook aan kletsen, dat ik je mocht leren kennen. hand mee Chris, en veel geluk ! |
Citeren25.01.20070 likes wow lijkt wel een begrafenis hier zeg.
zal een kaarsje branden dan maar he |