Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

ADHD

2

Advertise here!!

Citeren03.03.20110 likes
Chickiee,

je bent echt geweldig zoals je bent, no matter what.
Ann vind je gezellig en weet zeker dat er nog een heleboel zijn die dat ook vinden!
Be happy met jezelf en wat je hebt, joe mag dr zijn!

Liefss!
Citeren03.03.20110 likes
krijgt kleurtje van jullie reactie's!!! :$
Citeren03.03.20110 likes
rockkie,

je bent hoe je bent... ik ken je stil en ik ken je hyper... ik ken je van overdag en van snachts ...

ze mogen zeggen wat ze willen.... ik vind je een tof mens, waar je heel veel lol mee kan hebben...

en het gaat om je innerlijke ik... en dat is iemand die begaan is met mensen en die houdt van een lach en traan...

blijf zoals je bent rockkie...

demon
o_-
Citeren05.03.20110 likes
Lieve rock,

Ik ken je als een hele vrolijke en lieve meid. Ik had niet verwacht dat jij adhd zou hebben, maar indd ieder mens is uniek, en ik zal je altijd accepteren zoals je bent, en ik vind dat andere mensen dat ook horen te doen.

Zo niet? Jammer dan, dan zijn díe mensen géén vrienden! Dan willen die mensen je niet goed genoeg kennen.

En ook jij mag er zijn meid! Ik vind je top

Een hele dikke en lieve kwartet/mensergjeniet knuffel van diox
Citeren05.03.20110 likes
Rock, het maakt toch niks uit dat je ADHD hebt,
net zoals ze allemaal zeggen,
je bent wie je wilt zijn
en dat is fijn (:

Je bent top hoor!

Advertise here!!

Citeren04.11.20120 likes
Ik heb ook adhd,maar ik omarm het zonder medicijnen, als een extra gave van moeder natuur. Als mensen last van mij hebben, geef ik aan dat ik ADHDr ben, maar het zeker niet als excuus aandraag.

Keer het naar je eigen voordeel. Mensen die je niet kunnen begrijpen of je raar en druk vinden laat je fijn achter je. Je echte vrienden blijven heus wel.

knuf
een mede adhd r
Citeren05.11.20120 likes
hoi
ik ken je gevoelens precies mn zoon heeft t ook en geen adhd maar wel die concentratie problemen
dus ik weet er alles van hoe moe je omgeving kan zijn
2

Adverteer hier