Citeren16.01.20070 likes
ik wacht wel tot het zwemparadijs klaar is bij deep

Advertise here!! |
Citeren16.01.20070 likes ik wacht wel tot het zwemparadijs klaar is bij deep ![]() |
Citeren16.01.20070 likes zal nooit gebeuren!
![]() ![]() ![]() |
Citeren16.01.20070 likes ow nee , nou dan ehm ga ik wel weekend centerparcs , daar heb je ook zwemparadijs ![]() |
Citeren16.01.20070 likes ow, ik kom mee!
met welke auto n wie rijd? ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.01.20070 likes |
Advertise here!! |
Citeren16.01.20070 likes |
Citeren17.01.20070 likes zooo heb ff kaartjes besteld voor iedereen. kosten 15 euro per stuk graag over maken op mijn rekening ![]() |
Citeren18.01.20070 likes |
Citeren18.01.20070 likes gaan jullie naar wilma, ga ik naar centerparcs ![]() |
Citeren18.01.20070 likes verzamelen op 3 februari in oostende om 6.30 s'morgens
Inschepen om 07.00 uur waarna we koers zetten naar harwich. Daar worden we opgewacht met een drankje en een hapje en worden we naar onze bus gebracht die ons naar een typiche engels theehuis brengt waar we van ons champagne ontbijt zullen genieten. Na het ontbijt zal de bus ons naar het beautyfarm brengen waar we heerlijk in de watten gelegd worden met , sauna, turksstoombad, whirpool, massage, diverse peelings, modderbaden, en hotstonemassage en noem maar op. tussen de middag krijgen we een heerlijke lunch aldaar aangeboden. dit hele gebeuren duurt tot ongeveer 17.00 uur waarna we fris en ontspannen door de bus naar ons hotel/restaurant worden gebracht waar we inboeken voor onze kamers en even rustig een drankje nuttigen aan de bar. tegen de klok van 20.00 uur begeven we ons aan tafel en krijgen een werkelijk 6 gangen feestmaal opgedient. na het eten barst het feest pas echt los en kunnen de beentjes van de vloer en zullen we door gaan tot in de kleine uurtjes. de volgende dag kunnen we uitslapen en zodra de oogjes weer een beetje opengaan worden we beneden opgwacht voor een heerlijke brunch waarna de bus ons weer naar onze boot zal brengen. aankomst teru zal rond de klok van 17.00 uur zijn waarna we moe maar voldaan huiswaarts zullen keren. kletsenbijdrage voor dit gebeuren incl maaltijden,dranken 6 euro pp te voldoen aan de instap balie in oostende. ik zie jullie daar groet |