Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

3 dagen weg

1

Advertise here!!

Citeren04.06.20070 likes
heeey allemaal
Ik kwam ff zeggen dat ik woensdag,donderdag en vrijdag niet bereikbaar ben zoals sommige al wisten ga ik met schoolkamp naar Berlijn toe. Ik vertrek woensdag morgen om 6 uur uit dokkum en als ze me niet vergeten mee terug te nemen ben ik vrijdag tussen 21.00 en 23.00 weer trg in dokkum.maar als het daar erg leuk is blijf ik misschien ook wel
het word heel leuk en gezellig en ik heb er ook zin in als ik terug ben laat ik wel weten hoe het was en zet ik een paar foto's bij
ik wens jullie die 3 dagen veel plezier

Veel liefs wilma
Citeren04.06.20070 likes
Lieve Wilma,

Ik had het al gezegd tegen je maar nogmaals onwijs veel plezier en geniet ervan en volgens mij wordt het ook nog mooi weer.

Kuss en knufff Bonn
Citeren04.06.20070 likes
Citeren04.06.20070 likes
nog maals veel plesier meid!

kusss kirsten
Citeren04.06.20070 likes
aan het weer zal het niet liggen wilma dat zit wel goed dus de helft is al geslaagd hoop dat je plezier en lol hebt groeten visser

Advertise here!!

Citeren04.06.20070 likes
Hahahaha leuk, Wilma, heeeeeel veel plezier en lekker

genieten hè?!!!

xxx Suus
Citeren04.06.20070 likes
gaaf meid we wensen je heel veel plezier

dikke kussssss ron en peetje
Citeren04.06.20070 likes
Heel erg veel plezier Wilmaa, en geniet er maar lekker van

Jaco XXX
Citeren04.06.20070 likes
Hoi Wilmaa,

Heel veel plezier daar in Berlijn en als je de chat effe mist dan loop je even een internetcafe binnen.

groetjes & xxxxxsjes
nice
Citeren04.06.20070 likes
niet doen wilma laat de internetwinkels links liggen als ik met vacantie ben denk ik niet eens aan pc thuis is het wel weer anders maar met mooi weer moet je genieten ook van de bouwwerken veel foto's maken

groeten visser

1

Adverteer hier