Citeren08.12.20080 likes

Advertise here!! |
Citeren08.12.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.12.20080 likes whahahahahahahaaa pffff.ben ni gek , ben een vliegtuig.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.12.20080 likes je bent zelfs nog gekker dan knettergek ............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.12.20080 likes kan niet ! hahaha |
Citeren08.12.20080 likes en waarom kan dat wel niet dan??????????????..........................zeker omdat je zo gek bent dat je niet gekkerder dan knettergek kan zijn hahahahahaha................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.12.20080 likes ff tussendoor ,, moest je alvast goede paasdagen wensen van wilma voor 2018 en goed kerstdagen en fijne sinterklaas.. en goede pinksterdagen.. ehe. wat hebben we nog meer ?en fijne verjaardag voor 2020 .. whahahahah |
Citeren08.12.20080 likes en dat moet jij namens WIlma zeggen......................kan die gek het zelf niet typen of zo .............................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.12.20080 likes en ik niet meer durven bon wahhahahhahahaha jawel hoor maar james was toch bezig met dus zei zeg dat dan maar namens mij scheeld mij weer typen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.12.20080 likes ook nog harstikke lui dus Wilma?????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.12.20080 likes heb je met friesen he bonn |