|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten 2 stappen vooruit en 1 achteruit,
langzaam omhoog,
neem de tijd,
het komt wel goed.
dat is wat ik dagelijks wel een keer hoor!
het klopt het is zo,
het duurt lang,
maar zal gedeeltelijk zeker wel goed komen,
mischien ooit wel helemaal.
die angst, die herbelevingen,
het zal langzaamaan gaan slijten,
op de achtergrond komen en verdwijnen
me zelfvertrouwen, mijn eigenwaarde,
zal er langzaam aan weer terug komen lappen,
en dan laat ik het niet meer ontsnappen
2 stappen vooruit en 1 stap achteruit,
langzaam omhoog,
neem de tijd,
het komt wel goed,
dat is wat ik dagelijks wel een keer hoor!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Maar zo is het ook kirsten en over een jaar zal je versteld staan over hoe jij je dan zal voelen.
Je kan het en heb vertrouwen in jezelf.
Dikke kusss en knuffff en weet dat ik iedere dag aan je denk Bonn |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten lieve kirsten,
nu volhouden he meid ,
het eind van de ladder lijkt ver weg,
maar de bovenste trede komt in zicht,
eens zul jij weer boven aan de ladder staan
dikke kussss ron en peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo hebben we allemaal onze mindere momenten ik zelf heb ook een heel moeilijke tijd achter de rug en ook bij mij ging het niet vanzelf 1 voor 2 achter uit soms zelfs maar uit eindelijkkom je er boven op en zal je sterker dan ooit zijn zolang je maar vol houdt dat beloof ik je.
mijn steun heb je dikke kus van mij geer |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Kirsten,
ik heb een hoop over je en van je gelezen.....
en ik weet niet wat er allemaal gebeurd is,
en wat jou tot degene hebben gemaakt die je nu bent!!!
ik weet wel, dat het vaak de meest gevoelige... en de meest mooie karakters zijn... die met dit soort problemen worstelen!!!
niet dat je daar veel aan hebt, hoor!!!
ik kan je niet zeggen wat je doen moet.... want wie ben ik??
maar misschien ben je te hard voor jezelf op momenten dat je dat niet zou moeten zijn??
terwijl je juist op andere momenten... jezelf eens een schop onder de kont zou moeten geven??
probeer niet te verzuipen in een oceaan van woorden... probeer niet te verdwalen in een hoofd vol gedachten!!
ik heb zelf erg veel meegemaakt, vanaf mijn 6e jaar....... geen leuke pubertijd, geen leuke jeugd, slecht op school, ouders kwijt.... alles was een bende!!!
ik heb ook vele malen gedacht... '' wat doe ik hier? '' en waarom ik? en wat is de boodschap hierachter? wat is het doel? en ook ik wou niet meer leven.... tot twee keer toe!!
maar ze wilden mij daarboven nog niet hebben!! en dus maak ik er het beste maar van.... mijn liefde voor muziek, film, mijn honden en nog een paar kleine dingen.... hebben mij in leven gehouden!!
in combinatie met mijn humor en mijn grote bek!! de ene keer gaat het lekker en de andere keer zit ik mezelf weer in de weg!! dan ga ik voor de spiegel staan en dan trek ik een raar of zielig gezicht... en dan zeg ik iets tegen mezelf in de trant van.... '' is het weer zover?? ''...... want ik heb geen zin om te verzuipen!!
ik voel een grote sympathie voor je en ik weet dat er meerdere mensen zijn....die dit voelen!! en ik zou willen... dat jij jezelf zo kon zien, zoals zij dit doen en zoals ik dat doe....
gewoon een prachtige meid.... een kanjer.... maar wel een met een overgevoelige ziel en wss de nodige lidtekens? maar die heeft iedereen wel.... alleen laten de meeste mensen dat niet zien!!
jij durft dat wel.... en alleen dat al.... maakt je heel erg bijzonder en super moedig!!
en ik zou je heel erg graag wilen adviseren.... om elke dag eens op te schrijven, wat je wel mooi vind aan jezelf.... en wat je wel leuk vond die dag.... en welke lieve, mooie gedachten er in je hoofd en hart zaten!!!
probeer tegenover elk '' donker kleurtje ''..... een mooi licht en vrolijk kleurtje te vinden!! dat brengt de zaak wat meer in evenwicht!!
ik wens voor jou het liefste wat ik bedenken kan en het mooiste wat ik bedenken kan.... in combinatie met veel kracht, geduld en geluk!!
langemark |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ha kirsten we hebben al veel contact maar dit is een hele belangrijke stap die je nu genomen hebt zo ga je langzaam vooruit kan ook niet in 1 keer maar je komt er gaat langzaam maar er zit schot in en volhouden meid je weet ik zal er voor je zijn gr Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Jolanda.
Ik begrijp dat het een stukje bij beetje beter met je gaat,ik heb geen woorden hoe ik je dingen wil vertellen,maar vindt het zo jammer dat ik je uit het oog ben verloren.
Vergeet 1 ding niet lieve Jolanda,uit mijn hart ben je never geweest en ik denk bijna iedere dag aan je,over hoe het met je gaat.Ik vind het geweldig en ben zo trots op je dat je nog steeds strijd en vecht,maar wat Rinus ook zegt het gaat langzaam maar je komt er,heb vertrouwen in jezelf.
Ik mis je lieve Jolanda en hvj als vriendin iedere dag,dikke kusss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi visser langemark en bonneke,
ik lees dit nu pas van 17 feb.
het is grappig terug te lesen dit was augustus nu sown 9 maanden verder nu, het gaat idd beter over het algemeen!
helaas heb ik nu ff een flinke terugval, maa rik weet dat ook daar weer een einde aan komt!
dankjewel voor alles! sal er ook voor jullie sijn!
en bonneke je hoeft me niet meer te missen he!
kus en knuf, kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kirsten,blijf in jezelf geloven, je bent al heel erg ver en nu helaas even een terugval maar inderdaad ik hoef je niet meer te missen en je weet het je mag me altijd mailen en ik ben er daar waar het kan.Ik ben je nooit vergeten en heb me zo vaak afgevraagd hoe het met je ging,maar gelukkkig spreek ik je soms weer op scroll,dikke kussss en knufff hvj als vriendin |
|