Advertise here!! |
Citeren20.07.20070 likes Lieve laura,
Hele fijne vakantie meid,ik heb ook altijd erg veel lol met je,maar ik heb in de vakantie kletsen niet egt gemist,we hebben veels te veel leuke dingen gedaan. Maar ik ben erweer en ik hoop je over 2 weken weer te spreken hier. Kuss en knufff en geniet ervan meis Bonn |
Citeren20.07.20070 likes |
Citeren22.07.20070 likes heeej zussie ![]() ik ben net trg van me week en jij bent dan weg hoop voor je dat je goed weer heb en geniet lekker van je vakantie ![]() ![]() kussss en knuffff wilma |
Citeren01.08.20070 likes PAS OP!!!
GEVAARLIJK WEZEN IS WEER TERUG IN NEDERLAND ![]() Wat ben ik blij om weer terug te zijn, maar aan de ene kant had ik nog wel willen blijven, het was echt super gaaf !! Heb mn familie weer gezien na 4 jaar, het afscheid was dus ook heel erg zwaar.. ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren01.08.20070 likes heej laura zussie
welkom trg in nederland he hoop dat jij beter weer heb gehad hier heeft het veel geregen in nederland ![]() spreek je wel weer kusss en knufffff van mij liefs wilma |
Citeren01.08.20070 likes zo het beest is weer terug kunnen we weer babbelen welkom lauraa en vertel er maar eens wat over weet je wat nog mooier is een opstel maken over je vakantie
groeten visser |
Citeren03.08.20070 likes Huh laura,je familie,heb ik iets gemist???
Sorry snap het niet helemaal maar jah ben ook niet de slimste,kusss en dikke knuffff Bonn Komende maandag zal ik weer eens langs wippu op kletsen chat ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.08.20070 likes Ja bonn de familie van mn vaders kant woont op Sardinië
Dat betekend dus dat ik half Italiaans ben.. ![]() |
Citeren03.08.20070 likes en daar heb je het zeker naar je zin gehad lauraa je kan er weer tegen na een fijne vakantie
groeten visser |