Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

18+ Kamasutrabeurs

Advertise here!!

Citeren11.08.20100 likes
............................. Je bent wel heel zeker van het feit dat ik ga verliezen of niet..............Misschien ben jij wel degenen die het eerste helemaal in zijn blootje staat ............
Citeren11.08.20100 likes
Aangezien ik steeds de vraag krijg van: wie gaan er mee? Wil ik dat zelf ook ondertussen wel eens weten hihi

Ik weet dat ik ga en Majella en Juutje.. maar wie nog meer eigenlijk?
Laat je horen hihi
Citeren11.08.20100 likes
weet zeker dat jij dat niet erg zou vinden bonneke.
Citeren11.08.20100 likes
nou daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, ik ga niet voor jan en allemaal uit de kleren kom op zeg, maar paaldansen is mijn beroep, maar op iedereen zijn paal gaan zitten dat niet..........
Citeren11.08.20100 likes
alleen voor mij he bonneke

Advertise here!!

Citeren11.08.20100 likes
je bedoeld dat ik alleen voor jouw uit de kleren zal gaan????????........................ dacht het niet auto, dus droom lekker verder.......
Citeren12.08.20100 likes
Auto & Bonneke,

Willen jullie die verhalen misschien ergens anders doen?
Ik stel hier vragen maar niemand leest ze omdat jullie erdoorheen zitten te flauwekullen.
Het is nu wel leuk geweest, nu weer terug aub naar waar het over ging en dat is: WIE GAAN ER MEE?

Thanks
Citeren12.08.20100 likes
sorry hoor naatje, maar ik ga NIET mee.....
Citeren12.08.20100 likes
Kijk dat vind ik nou flauw Bonneke.. je praat wel over paaldansen, dan willen wij dat zien en dan ga je niet mee.. nah erg flauw hoor
Citeren12.08.20100 likes
ja jammer dan naatje, maar auto komt alleen als hij weet op welke paal ik ga dansen, en wij mogen er niet meer over hebben hier............... Maar ik wens je heel veel plezier, en thanks dat je me toegevoegt hebt

Adverteer hier