|
|
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Jaaaa we hebben er zin in Wild.. jij ook?  Lijkt me echt superleuk om met een stel gekken van hier daar de beurs onveilig te maken...
We gaan wel alles uitproberen he
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten ja je moet toch alles een keer hebben uitgeprobeerd zeggen ze altijd
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou dan heb ik me dag van me leven dan mag ik eigenlijk Naatje-Nenyauitproberen whoeiiiii dan blijven we wel slapen besparen we weer een entreebewijs uit voor de volgende dag autofreakzorgt wel voor een ontbijtje op bed voor ons en VERPLICHT in zijn schotse string  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
wildthingWeet je het heeel zeker dat je meegaat je als je daar bent ken je niet zomaar na huis hoor want ze hebben daar leuke speeltjes om je vast te binden,waar jij zow van houdt
|
|
ik ga niet mee :D  om het feit dat de jongens niet mee mogen... en ben afgekeurd als meisje door t kaakchirug Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten ze hebben daar roze handboeitjes wild. 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten naatje,,geloof mij nu maar...je wilt niet alles uitgeprobeerd hebben. 
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Rickie.. jongens mogen wel mee.. zijn meer die mee gaan hoor dus jij gaat ook gewoon mee
|
|