|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wil even Denre bedanken voor kletsen.Ja ik zit vandaag precies 1 jaar op kletsen en ben van plan om nog lang te blijven heb vrienden leren kennen hier en ook al ben ik in de room nogal stil toch zit ik mee te lachen om de malligheid van jullie en voor mij is kletsen een grote afleiding de meeste weten wel waarom,dus Denre bedankt voor kletsen en er zullen nog meer jaren volgen .
kusssssssssssssssssssss en knuffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Ajax,
Van harte gefeliciteerd dat je een jaar op kletsen zit, ik heb ook heel veel lol op kletsen en nog nooit zo`n leuke chatsite gekend, maar dankzij kletsen weet ik dat chatten ook heel leuk kan zijn en heb Denre daar ook al voor bedankt, en niet te vergeten al die leuke modjes. Geniet ervan en ik hoop nog heel lang heel veel plezier van je te mogen hebben. Ik ben heel blij om je hier te leren kennen lieve ajax, dikke kusss en knufffffffffffff |
leuk ajax van harte gefeliciteerd,
fijn dat je het hier leuk vindt, en hoop dat je nog veel plezier hier krijg.
groetjes kussss tornado
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Jaxie,fijn dat je het hier zo naar je zin hebt  Kuss,Babs |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank jullie wel en ja vergeet de modjes te bedanken jullie ook bedankt
kusssssssssss en knuffffffffffffffffffff |
|