Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

01:10

Advertise here!!

Citeren30.04.20100 likes
01:10

Boem,... de chat stopt,... reconnect,... geen nut.. Chat niet meer voor mij. K'Meen ergens iets gelezen te hebben over sluitingstijden.
Zal wel,.. maakt het uit? Een beetje ,... Mischien iets meer dan ik zou toegeven.. Anyway,..... Muziek liefhebber als ik ben draai ik nog wat zachte muziek. Zoals altijd,.. elke nacht weer. Ff ontladen,... Instinctief gooi ik mijn rechter been been over mijn linker,... Ik voel,... mijn eigen been. Inderdaad lig al in mijn bedje. Heb een klein huisje,... mijn voorlopig thuisje,... Tis mijn plekkie. Tis wat er is. Vandaag zag ik twee chat genoten met hun kat in hun armen. Ze zagen er trots uit. Dat was gaaf,... zeer gaaf. Ik mis mijn vriendje... Ik mis Flûgel.. Als ik down ben,.. jazeker,.. hoe menselijk,.. kijk ik vaak door zijn ogen,... zoals ik dacht en denk dat hij mij begreep. Wat zijn oogjes mij vertelden. : http://www.youtube.com/watch?v=ZHbPBl57q0o

Ik zie ik hem in gedachten weer even bij me. Spelen,.. stoeien,.. Zwerven. En dan weet ik. Kereltje je hebt gelijk. Bij deze,... Mijn gedachte aan jou,...

Hugh,
Citeren01.05.20100 likes
mooi geschreven

Adverteer hier