Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

oplossing inloggen op chat met google chrome

Advertise here!!

Citeren24.10.20160 likes

volg deze stappen en het werkt 

Adobe Flash is geblokkeerd omdat deze verouderd is

Als Adobe Flash niet werkt of de foutmelding 'Adobe Flash is geblokkeerd omdat deze verouderd is' wordt weergegeven op uw computer, controleert u of u de nieuwste versie van Chrome gebruikt en of Flash up-to-date is.

Flash wordt niet ondersteund in Chrome voor Android-apparaten, iPhones, iPads en andere mobiele apparaten.

Stap 1: Schakel PPAPI-plug-ins in.

  1. Open Chrome.
  2. Typ chrome://plugins in de adresbalk boven aan het scherm en druk op Enter.
  3. Klik in de rechterbovenhoek op Details.
  4. Zoek 'Adobe Flash Player'.
  5. Klik onder 'Type: PPAPI' op Inschakelen.

Stap 2: Zorg ervoor dat Chrome up-to-date is.

Adobe Flash Player is automatisch aan Chrome toegevoegd en wordt samen met Chrome geüpdatet.

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer.
  3. Klik op Google Chrome updaten. Als deze knop niet wordt weergegeven, gebruikt u al de nieuwste versie.
  4. Klik op Opnieuw starten.

Ondervindt u problemen bij het updaten van Chrome? Informatie over het oplossen van problemen met het updaten van Chrome.

Stap 3: update Adobe Flash Player handmatig.

  1. Open Chrome.
  2. Typ in de adresbalk bovenaan chrome://components en druk op Enter.
  3. Klik bij 'Adobe Flash Player' op Controleren op updates.
  4. Ga terug naar de pagina met de Flash-content. Als de pagina niet automatisch opnieuw wordt geladen, klikt u op 'Opnieuw laden' Opnieuw laden.

Informatie voor beheerders

Er zijn kritieke beveiligingsrisico's ontdekt in Adobe Flash Player. Ze maken al deel uit van exploit kits. De benodigde updates zijn al opgenomen in de nieuwste Chrome-versie. Als Chrome automatisch wordt geüpdatet (aanbevolen) in uw organisatie, hoeft u verder niets te doen. Als u echter om wat voor reden dan ook de updates handmatig heeft uitgeschakeld en er wordt vastgesteld dat de Flash-versie onveilig is, wordt Flash-content standaard geblokkeerd en wordt er een infobalk weergegeven waarin gebruikers worden aangeraden te updaten. We vinden dit beveiligingsrisico ernstig genoeg om deze actie te rechtvaardigen.

Als beheerder kunt u kiezen om standaard deze blokkering en het infobalkbericht te onderdrukken met het beleid AllowOutdatedPlugins. Dit wordt echter ten zeerste afgeraden en we raden u aan Chrome te updaten naar de nieuwste versie.

Citeren24.10.20160 likes
deze oplossingen zijn niet voor iedereen geldig... er zijn zelfs mensen die een up to date flashplayer hebben en de plugin enz de geheugens leeg ook de flashplayer geheugen leeg en kunnen er nog niet in... mijn verstand is er te klein voor...
o_-
Citeren25.10.20160 likes

hier op deze site staat het iets beter  wat ge kunt doen https://helpx.adobe.com/nl/flash-player/kb/enabling-flash-player-chrome.html

hopelijk helpt het sommige mensen 

Citeren25.10.20160 likes

nah das balen al kwam ik niet veel wilde nu eens kijken maar kom er niet in ,,helaas pindakaas.er is al van alles geprobeerd maar goed dan  niet

Citeren25.10.20160 likes

en nee Denre het ligt niet aan mijn instellingen maar aan de site van kletsen...heb iemand laten komen een computer deskundige en het ligt echt aan kletsen dat ik en meerdere niet op chat kunnen

Advertise here!!

Citeren25.10.20161 likes

Ik heb dit verder onderzocht en het blijkt dat we de chat probeerden te openen mete een verouderde flash versie. Normaal is dit geen probleem, maar sinds korte tijd worden door browser makers deze oudere versies aktief geblokt, hierdoor werd de chat bij sommigen niet geladen.

Inmiddels gebruiken we een andere methode om de chat te openen en zou een ieder weer moeten kunnen inloggen.

Bij deze wil ik tevens ook iedereen bedanken voor hun ideeen en hulp bij het oplossen van dit probleem!

Citeren26.10.20160 likes

thanks Denre .

Adverteer hier