Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren22.01.20100 likes
Voor ons we hebben verjaardagen voor Zaterdag en Zondag

JULLIE
Citeren22.01.20100 likes
hebben nog bezoek voor verjaardag van me moeder en al voor mijn verjaardag komen ze ook meteen dus bezoek en verder zoals alle andere zaterdagen en zondagen
Citeren22.01.20100 likes
heb zondag een verjaardag van mijn nicht dus daar ga ik naar toe

kussssssss en knufffffffff
Citeren22.01.20100 likes
ik hoop dat ik een rustig weekend heb met veel vrije tijd ( eten,slapen,tv kijken,Xbox,wii en tussendoor nog msn) en weinig werk.... kortom vervelen en uiteindelijk toch maar weer wat aanklooien in de machinekamer
Citeren22.01.20100 likes
hahahaha, nou mijn weekend is erg druk, morgen eerst werken, dan met mijn zoontjes naar de kapper, en dan naar de stad en markt. Eten en dan savonds een verjaardag.
Zondag heb ik 2 verjaardagen, 1 van mijn vader die groot feest geeft omdat hij 70 is geworden en van mijn schoonmoeder die 79 wordt, kortom alleen maar feestjes...................

Advertise here!!

Citeren24.01.20100 likes
Ik zie het Bonneke jullie hebben het druk,hihihihi wij ook hoor straks weer naar een kinderverjaardag hoord er allemaal bij daarna met de kids de sneeuw in en misschien wel een sneeuwpop maken er ligt genoeg sneeuw hier!!

alle chatters een fijne Zondag,

zoennnnnnnn & handddd

wolf
Citeren24.01.20100 likes
Werken,eten ,slapen,tv kijken: de film The Big White met Robin Williams gister gezien(was cool),koken (bietjes met tuffels en kippepootjes en vanaaf spaghetti à la Bolognése en geraspte kaas,
Een shift daar tussendoor ergens draaien en zondagsdutje doen.
Wil verder in mijn boek lezen dat dinsdag terug naar de bieb moet,(Toen de perenboom bloeide van Henny Thijssing-Boer) .
Vanavond de film Johnny English kijken (de 4e keer inmiddels maar blijft leuk :biglolen daarna weer naar bed..slapen.
Citeren24.01.20100 likes
zaterdag,
boodschappen gedaan hahaha honden uitlaten een paar keer per dag hahahahaha
en daarna met hulp mijn computer weer bijna helemaal goed gekregen pfff.

Zondag ,
vroeg opgestaan doe ik meestal hahahahaha hondjes uitlaten .
wasmachine aanzetten noem maar op bah al die was elke week het zelfde bedden verschonen .
En weer ff verder met mijn computer dus schiet op nu doet die het weer helemaal top .
ben er blij en diegene die me heeft geholpen thanks ben zo blij .pfff
die comp beheerst bijna je hele leven hahahahaahahaha
zo lekker eten en dan afwachten wat de avond gaat brengen.

xxxx wild
Citeren25.01.20100 likes
Ik ben blij dat ik geen hondjes heb ,maar is voor iedereen anders
toch Wild hahahaha!!Zo het weekend is voor mijn afgelopen gelukkig wolf heeft zin om te gaan werken heerlijk daar even de boel onveilig maken!!

De gene die vrij zijn een fijne Maandag

zoennnnn & handddd

wolf
Citeren25.01.20100 likes
weet je wolf je krijgt er zoveel liefde van dat wil je niet weten meer dan van mensen en ze doen je nooit pijn .
geef mij maar een huis vol dieren je kan altijd op ze rekenen.

xx wild

Adverteer hier